Τρίτη, Μαΐου 12, 2009

Κάδρο των σκανδάλων


Τη φωτογραφία δεν τη δανειστήκαμε από το PressMme· απλά τούς τη βουτήξαμε! Αν τολμάνε, ας μιλήσουν!... Χε, χε! Επίσης, το ποίημα αυτό, δημοσιεύτηκε στο PressMme πριν από λίγες μέρες. Ο απευθείας σύνδεσμος είναι: http://pressmme.blogspot.com/2009/05/blog-post_5927.html.

Μες στο κάδρο των σκανδάλων,
τοποθέτησαν – ποιον άλλον; –
τον πρωθυπουργό του τόπου,
να τον δείχνουν κάθε ανθρώπου!

Γελαστός και γελασμένος,
στέκει τώρα εκεί ο καημένος,
δίπλα σε δυο ακόμα κάδρα
και μπροστά σε μια χαράδρα!

Βουλγαράκης εκ δεξιών του
(όλοι ξέρουν το ποιόν του),
Θόδωρος εξ ευωνύμων,
περί των Μονών ειδήμων!

«Θα με θυμηθείς εμένα»,
λέει ο Θόδωρος στον Ένα,
«μόλις σε ξαναψηφίσουν,
αρχηγέ μου, οι οπαδοί σου»;

Κι η φωνή του Βουλγαράκη
σάμπως να ’τρωγε σουβλάκι,
«αρχηγέ, συγχώρεσέ με,
δε θα ξαναβγείς! Σε κλαίμε»!

Ο πρωθυπουργός δεν πτοήθη
κι είπε μέσα του: «Είναι ηλίθιοι»,
έτσι ακίνητος στον τοίχο,
«κάπου δε θα τους πετύχω»;

Του Παναγιώτη Θ. Τουμάση (Προφίλ)

Διευκρίνιση: Δεν έχω τίποτα ενάντια στους αναφερόμενους στο ποίημα. Ούτε μού έχουν φταίξει, ούτε κι έχω προηγούμενα μαζί τους! Μόνο για χιούμορ και σάτιρα χρησιμοποιώ τα ονόματά τους. Η πραγματικότητα είναι, και πρέπει να είναι, διαφορετική. Ελπίζω, οι σατιριζόμενοι να το χαίρονται και οι ίδιοι, καθώς μ' αφορμή αυτούς - όχι καθαυτούς αλλά τη σατιρική, μη πραγματική καρικατούρα τους - προσφέρεται γέλιο στον κόσμο. Μέσα στο ζόφο και το άγχος που ζούμε, με τα χίλια-δυο προβλήματα του καθενός προσωπικά, ε, ας μάς συγχωρέσουν λίγη πλάκα... Καλοπροαίρετη πάντα. Άλλωστε, εγώ ψηφίζω αυτούς που σατιρίζω, να το ξέρετε. Π.Θ.Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: