Σάββατο, Μαΐου 23, 2009

Γεύση πικρή


Πόσο πικρή είν' η γεύση μου απόψε!
Ένα παράπονο βογγάει στο στήθος μου
από ανερμάτιστα "γιατί"
κι έναν καημό στα τέλια του "ανέφικτου".
Έδυσε πια κάθε ελπίδα.
Κοίταξα μέσ' από την αθωότητά μου
κατάματα τον Έρωτα κι Εσένα.
Δε γύρεψα, παρά μόνο Αγάπη.

Τώρα
σε δείπνο σιωπηλό
βρεγμένο απ' των δακρύων την ασίγαστη ροή
μεταλαμβάνω ανεκπλήρωτα όνειρα
εξομολογούμαι αμαρτίες
μυστικά και παράπονα
ατ' ανοικτό παράθυρο του "άγνωστου".

Φεύγω...
Έχω ακούσει πως κάνει κρύο "εκεί",
και πώς να ντύσω τη "γύμνια μου";

Του Νίκου Μπατσικανή (Προφίλ)

(Από το βιβλίο του, "Στο Φως" - Εκδόσεις Χάρη Πάτση). V.M.!

1 σχόλιο:

P. T. είπε...

Πέρα απ' τη μεγάλη, την αδιαμφισβήτητη ποιητική αξία του Νίκου Μπατσικανή, εγώ έχω να πω εδώ ότι αν δεν υπήρχε αυτός ο άνθρωπος να μας στηρίξει, σήμερα δεν θα μιλούσαμε για Verse Monkey! Ο Νίκος Μπατσικανής είναι η ψυχή του Verse Monkey! Παναγιώτης Θ. Τουμάσης