Τετάρτη, Μαΐου 27, 2009

Διακοπές θα κάνω φέτος


Διακοπές σε νησί θέλω να κάνω φέτος,
σε μικρή απόσταση απ’ την θάλασσα, ψηλά όμως·
στο χείλος απόκρημνου γκρεμού, μόνος.

Τα κιάλια θα μου αποκαλύπτουν τις ομορφιές του πελάγους
η ματιά μου θα χάνεται μακριά, χαζεύοντας τους γλάρους.

Στον μακρινό ορίζοντα της φαντασίας μου, εσύ θα είσαι
θα σου μιλώ κι ας μην ακούς
θα σε κοιτώ νοσταλγικά.
Το χέρι μου θα τεντώνω, τα μαλλιά σου ν’ αγγίξω.

Τα βράδια, άφθονο αλκοόλ θα καταναλώνω,
ζαλισμένος τα άστρα θα καμαρώνω.

Το διοπτρικό μου μεθυσμένο βλέμμα θα γυρνά
οι κύκλοι θα είναι ομόκεντροι, θα σε τυλίγουν μην κρυώσεις
κι εγώ στης σπείρας το μηδέν, γυμνός, μήπως με νιώσεις.

Διακοπές σε νησί θέλω να κάνω φέτος,
σε μικρή απόσταση απ’ την θάλασσα, ψηλά όμως·
στο χείλος απόκρημνου γκρεμού, μόνος.

Του Δημήτρη Ζήνα (Blog)

Δεν υπάρχουν σχόλια: