Τετάρτη, Ιουνίου 10, 2009

Πορεία


Φορώντας την αρματωσιά του Δίκιου
έφτασα μέχρις «εδώ».
Με τα τσαπράζια των Ιδανικών μου πολέμησα.
Ξυπόλητα όνειρα
– μικρά, αθώα παιδιά, μόρτες τ’ «ανέφικτου» –
μ’ άνοιγαν δρόμο.
Λάσκα οι κάβοι των πλάνων μου
σαν φύσηξε του στόχου το αγέρι.
Ποντοπόρα πλοία τα σχέδιά μου
τεντωμένα τόξα
λεύτερα πουλιά
κροκάτα γιασεμιά.
Ο ζευγολάτης τ’ ουρανού
με τη βουκέντρα-ακτίνα του
σαλαγάει κάθε μου βήμα
όμοια κι εγώ να φέξω.
Πέταξα στο φως μ’ ανοιχτά φτερούδια·
να κυνηγήσω τ’ «άπιαστο»
ως τα περβόλια του Ήλιου.
Εκεί
που δάκρυα έχουν μόνο οι κρίνοι
και πεπτωκότες άγγελοι.


Του Νίκου Μπατσικανή (Προφίλ)

(Από το βιβλίο του, "Στο Φως" - Εκδόσεις Χάρη Πάτση). V.M.!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ευγενής δουλευτής του λόγου και χειριστής της λεπτής Ελληνικής που χρησιμοποιεί στη ποιήματα του,όπως στο παραπάνω. Επιτρεψατε μου όμως να ξεχωρίσω ενα στίχο απο άλλο του ποίημα "Πως τολμάς να εμφανίζεσαι μπροστά μου οταν σε έχω σκοτώσει μέσα μου." Απλό αλλά χωρίς συζήτηση ειλικρινές.

Χρήστος Χ.Θεοφιλάτος