Πέμπτη, Μαρτίου 26, 2009

"Με το Γιάννη και τη Βάνα"! Extra 3 TV

Τα μεσάνυχτα πλησιάζουν, που βγαίνουν τα φαντάσματα! Στοιχειώνουν οι πύργοι οι αψηλοί και τα νυχτοπούλια κρώζουν μακρόσυρτα αναζητώντας την τροφή τους! Οι καλοί νοικοκύρηδες, ύστερα από μια μέρα σκληρής δουλειάς, χώνονται στο ζεστό διπλό κρεβάτι τους κι αγκαλιάζουν τη συμβία τους! "Αγάπη μου", λένε στη συμβία τους, "δε βάζουμε και λίγο τηλεόραση, να δούμε τίποτα"; Εκείνη, μισοκοιτάζει μέσα απ' τις κουβέρτες καχύποπτα: "Να δούμε τι, δηλαδή;", ρωτάει...



"Μα, αγάπη μου", απαντάει ο καλός ο νοικοκύρης, "να δούμε λίγο Γιάννη Παπαγιάννη, στο Έξτρα Τρία"! Και παίρνει αυθόρμητα το τηλεχειριστήριο, για ν' ανοίξει τη συσκευή. Η γυναίκα ρίχνει μια ματιά στο ρολόι του κομοδίνου της και με βραχνή φωνή, τού λέει: "Τέλειωσε τώρα το Αποκαλυπτικό, τζουτζούκο μου! Είναι περασμένη η ώρα"... Και αρχίζει κάποιες ύποπτες περιπτύξεις, που σημαίνουν πολλά και διάφορα! "Μα, μωρό μου", διαμαρτύρεται ο άντρας, "έχει μια άλλη εκπομπή αυτή τη στιγμή"! Και συνεχίζει αθώα: "Λέγεται, Με το Γιάννη και, εεε, δε θυμάμαι ακριβώς, αλλά κάπως έτσι λέγεται"...



"Με τη Βάνα!", ουρλιάζει τότε η κυρά του!... "Μην τολμήσεις, παλιοτόμαρο, που σε παντρεύτηκα πριν από σαράντα χρόνια κι ακόμα θέλεις να μού τσιλιμπουρδίζεις! Τ' ακούς βρε, αχαΐρευτε; Εγώ δε θ' αφήσω να σε κλέψει μια Μπάρμπα, παλιομπερμπάντη! Κι άλλωστε, δε μού λες, τι παραπάνω έχει αυτή από εμένα; Ε; Για λέγε να το μάθουμε και μεις";
Φίλες και Φίλοι, όλοι και όλες θα το μάθουμε σύντομα! Υπομονή!... Δεν αργεί να δείξει μεσάνυχτα! Κι όλοι στο Extra 3! Μη λείψει κανείς - θα πάρουμε απουσίες!... Verse Monkey!

Δεν υπάρχουν σχόλια: