Παρασκευή, Μαρτίου 27, 2009

Advocatus Diaboli

Καλημέρα, μικρή μου Λώρα! Κοιμήθηκες
καλά το βράδυ; Και τούτο το κατάλευκο φόρεμα;
Πού θα πας πρωί-πρωί; Σήμερα
δεν έχει σχολείο! Μα, τι λέω; Τώρα κατάλαβα...
Κανόνισες ραντεβού!
Πρέπει να προσέχεις, καλή μου, στο ραντεβού.
Πες μου, ποιος είναι; Τι; Δεν κανόνισες ραντεβού;
Ο δάσκαλός σου, μού μίλησε για τον Πίτερ.
Δεν τον ξέρεις τον Πίτερ; Νόμιζα πως ήταν
ο Πίτερ. Τέλος πάντων. Να προσέχεις...

Ο δάσκαλός σου, μού είπε πως τελευταία στο σχολείο
είσαι απρόσεκτη. Και πως οι βαθμοί σου
πέφτουνε συνεχώς. Ξέρω, σού γίνομαι δυσάρεστος,
μα είν' η αλήθεια. Της Χέλεν οι βαθμοί
ανεβαίνουν. Θα πάψεις να συναγωνίζεσαι τη Χέλεν;
Πού το πας το δαχτυλίδι; Τώρα, σε είδα,
που άνοιξες το κομοδίνο και πήρες το δαχτυλίδι.
Και τι βιασύνη κι αυτή! Θα σε μαλώσει
η μαμά σου, το ξέρεις; Φεύγεις; Δεν πιστεύω
να μού θύμωσες; Σ' αγαπώ μικρή μου... Καλημέρα!

Του Στίβεν Αντωνόπουλου

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το ποίημα μοιάζει σαν μετάφραση από τα αγγλικά (;). Έχει δυνατό ύφος, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν επίσης διαθέτει το κάτι άλλο, που θα το κατατάξει μεταξύ των "άξιων για να ζήσουν" ποιημάτων. Μαρίνα Κοράλη (ποιήτρια)

Ανώνυμος είπε...

TO POIIMA DEN EINAI KALO. ALLA I POIISI GENIKA STIN ELLADA EINAI GIA TA MPAZA. ARIS AEK

Ανώνυμος είπε...

Εγώ για άλλο έψαχνα στο Google (advocatus diaboli), αλλά μια και διάβασα το ποίημα, η γνώμη μου είναι ότι πρόκειται για αρκετά καλό έργο. Τον ποιητή δεν τον γνωρίζω. Θα επανέλθω για να διαβάσω περισσότερα. Στέφανος_