Δευτέρα, Μαρτίου 23, 2009

Στον Έρωτα

(Απόσπασμα από το βιβλίο "Στον Έρωτα", (τρίτη έκδοση) του Ποιητή Απόστολου Αποστολόπουλου. Περιέχει 25 εξαιρετικές ωδές στον Έρωτα, κι εμείς διαλέξαμε να πρωτοπαρουσιάσουμε την υπ' αριθμό 18. Θ' ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες εν καιρώ και χωρίς σειρά! Απλά, όταν έρχεται η ώρα τους και η έμπνευση τις καλεί. Γιατί το Verse Monkey είναι ζωντανό! Έχει παλμό! Εμπνέεται πριν δημοσιεύσει, κι ας μην λογοκρίνει. Μακράν ημών η λογοκρισία! Όλες οι δουλειές δημοσιεύονται). V.M.!

18

Ποια είσαι εσύ που τόλμησες
να μπεις στο ερημιτήριό μου
Άραγε πριν να ρώτησες
Για το μαρτύριό μου

Ποια είσαι εσύ που αστόχαστα
Θέλεις να μάθεις τα Γιατί
Αυτό που ήδη ξέχασα
κλεισμένος στο κελί

Ποια είσαι εσύ Μεγάλη μου
μικρούλα, όμορφη, ξανθιά
Που ήρθες στην αγκάλη μου
Να μάθεις της ζωής μου μυστικά

"Φύγε" γιατί βαθειά πονώ
Από αυτά πούχω περάσει
Και δεν θα το 'θελα ποτέ γι' αυτό
και εσύ για να πονέσεις.

Του Απόστολου Αποστολόπουλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: