Πέμπτη, Ιουλίου 02, 2009

Η Ελένη Ν. Δάλλα στο Verse Monkey!

Καλωσορίζουμε την Ελένη Ν. Δάλλα, λογοτέχνιδα-ποιήτρια, στα ποιητικά blogs μας. Με τη δική της ενεργή συμμετοχή, γινόμαστε πιο δυνατοί! Πλέον, εκτός από τα ήδη δημοσιευμένα στο Verse Monkey! ποιήματά της (βλ. τις αναρτήσεις από την συλλογή ποιημάτων της, "Έναστρη σιωπή"), η Ελένη Ν. Δάλλα θα δημοσιεύει εδώ και επιλεγμένα αποσπάσματα από τις νέες της δουλειές. Μεταφέρουμε σήμερα με πολλή χαρά την πρόσφατη ανάρτησή της (της 29ης Ιουνίου) στην Πύλη μας, μαζί με το χαιρετισμό της. V.M.!

Μια λέξη όταν μιλά με την καρδιά μοιάζει σαν μια ευχή μαζί με ένα χαμόγελο. Ευχαριστώ για την τιμή και την χαρά που έχω να επικοινωνώ μαζί σας ιδιαίτερα ευχαριστώ τον κ. Παναγιώτη Τουμάση για την δυνατότητα που δίνει σε λογοτέχνες-ποιητές να μιλούν μέσω αυτού του site. Παραθέτω ένα ποίημα απο την νέα μου συλλογή "Δύναμη ψιθύρων":

Χαμογελώ

Μέσα σε μια σφαίρα πνευμάτων
όπου η ψυχή γυρνά
τον ουρανό ν' αγγίξει
κοιτώ τι μπορούν να λένε τ' άστρα
όταν μιλούν μεσ' στο φως τους.

Πόσο θάθελα μια προσευχή ν' ακούσω
να μοιάζει απόλυτα σαν διδαχή
γιατί κοντά στην αλήθεια,
η βούληση πάντα δεν θεριεύει
μόνο δείχνει αφοσίωση
μέσα στη σιωπή.

Δίνε μου ζωή μου πάντα
της δύναμης το φως
που βγαίνει απ' το σκοτάδι
σε μια ανομολόγητη αλήθεια
που οι χαμογελαστές σκιές
ίχνη πόνου και μοναξιάς
δεν κρατούν,
γιατί τα θέλω μου
τα κάνω πρέπει.

Χαμογελώ, ακόμη κι' αν έρθουν λύπες
Καρτέρια αισιόδοξη του νού μου,
προσεγγίζεις στο χαμόγελο του ήλιου
νωχελικά να με ζεσταίνει.
Στο άγγιγμα των λουλουδιών,
τον έρχομό της άνοιξης να καλωσορίζει.
τραγούδισμα των πουλιών,
στο άκουσμα της φωνής μας.

Ελένη Νικ. Δάλλα

Δεν υπάρχουν σχόλια: