Σάββατο, Ιουλίου 18, 2009

Ραλλού



Από ανοιχτά παράθυρα, κορίτσια, μέσες λυγερές,
γέρνουν, σαν στάχυα κίτρινα· σκιές ονείρου σιωπηλές.

Μα εγώ φωνάζω, εσένανε, Ραλλού,
να ’ρθεις, ξανά, σαν φως αυγερινού.

Νερά σε βάλτους, στάσιμα, λούζομαι κάθε χαραυγή,
καθώς του δειλινού θαμπό, το χρώμα που ’χω στην ψυχή.

Και τώρα εδώ, φωνές, για σε, Ραλλού,
καημός, σου λεν, μη γίνεις, του χαμού.

Τρελά πουλιά στον άνεμο οι θύμησες ψηλά πετούν,
και στήνω ξόβεργες στο νου, παγίδες, μήπως και πιαστούν.

Σε ψάχνω στα χαλάσματα, Ραλλού,
για δείχτες έχω λάμψη κεραυνού.

Της λησμονιάς νερό να πιω, μου λες, να σε ξεχάσω,
πηγάδι ανάμνησης εσύ, και πώς να ξεδιψάσω;

Απλώνω χέρια στο κενό, Ραλλού,
πιάνω πουλιά ξενιτεμού.

Ποθώ να έρθω να σε δω, μα λένε πως χορεύεις
στην πέρα άκρη του γιαλού, καρδιές και νιους κουρσεύεις.

Γυμνά τα στήθη κολυμπάς, Ραλλού,
μαλλιά λυτά στ΄ αστέρια τ’ ουρανού.

Μη φεύγεις, πέλαγα αλλού μη βάζεις στο μυαλό σου,
το χείλος θαν’ βαθύ γκρεμού, εκεί ο πηγαιμός σου.

Κραυγές μες στο σκοτάδι σου, Ραλλού,
μ’ Αγγέλους, ψέλνω άσμα γυρισμού.

Του Νίκου Μπατσικανή

5 σχόλια:

P. T. είπε...

Το ποίημά σας μού αρέσει πολύ Παναγιώτης Θ. Τουμάσης

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ, Παναγιώτη.

...μα η Ραλλού δε με άκουσε κι έφυγε. Ήταν τέτοιες μέρες, πριν μερικά χρόνια.
Κάποια στιγμή θέλησε να επιστρέψει, αλλά αρνήθηκα... αν και την αγαπούσα. Από τότε παραμένω μόνος. Εκείνη βρίσκεται, πολύ μακριά, πια.

Νίκος Μπατσικανής

P. T. είπε...

Εγώ ευχαριστώ, για τη συγκλονιστική αυτή δημοσίευση. Παναγιώτης

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΜΠΟΡΟΖΟΣ είπε...

Πραγματικά ωραίο ποίημα και τραγούδι γυρισμού!

TomRipley είπε...

Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σας ,χωρίς να είμαι ανταποδοτικός να πω οτι βρήκα ευχάριστα τολμηρή την υποσημείωση στο ποίημα σας ,πραγμα που σημαίνει οτι έχουμε ενα κλίμα εμπιστοσύνης εδώ που πολύ χαίρομαι για αυτό. Στην αληθινότητα σας λοιπόν τα σέβη μου. Χρήστος Χ θεοφιλάτος