Παρασκευή, Απριλίου 22, 2011

Θεατράνθρωπος


- Πείτε μας, πώς αποφασίσατε να γίνετε ηθοποιός;

- Εμένα μ’ έβγαλε στο θέατρο ο μεγάλος ο Μάκης ο Απιθανόπουλος, που ήταν θιασάρχης στο Κεκροπέ και μεσουρανούσε εκείνην την εποχή, με τις ντάμες του, με τα φλερτ του, ήτανε τότε στα φόρτε κι οι Τζιτζιφιές με τα μαγαζιά, αξέχαστα χρόνια…

- Μεγάλη φυσιογνωμία του Ελληνικού Θεάτρου…

- Βέεεεεβαια. Ένας σωστός θεατράνθρωπος. Ήμουνα-δεν ήμουνα τότε 14 χρονών, αλλά είχα πείσμα και θέληση. Γιατί θέλει πείσμα το θέατρο, όχι σαν σήμερα, που τα έχουν όλα εύκολα οι νεότεροι. Τελοσπάντων λοιπόν, με βλέπει ο Απιθανόπουλος και μου λέει «εσύ θα παίξεις Γενοβέφα»! Εγώ τα ’χασα! Πού να το φανταστώ εγώ το νιάνιαρο, ότι θα ’παιζα μέσα σε τόσα ονόματα, την Πατίνα την Κραξινού, τον Κίτσο τον Εμιράτ, πού να στα λέω! Και μου λέει ο Απιθανόπουλος – να, σαν τώρα το θυμάμαι – «μην τους φοβάσαι όλους αυτούς. Εσύ θα φτάσεις ψηλά, γιατί έχεις ψυχή μέσα σου!» Μάκη μου, όπου και να ’σαι, να ’σαι πάντα καλά με το χαμόγελό σου…

Από το: http://www.slang.gr/lemma/show/theatranthropos_17540.

Poetry-Literature

Δεν υπάρχουν σχόλια: