Τετάρτη, Μαΐου 12, 2010

Ολέθριος μηχανισμός


Σε σέβομαι. Σε αγαπώ!
Σιγά-σιγά να κυριαρχήσω στη ζωή σου,
μέχρι να κυριεύσω την ψυχή σου.

Αφάνταστα Σε εκτιμώ!
Να κτίσουμε εμείς μαζί σχέση εμπιστοσύνης,
δικό μου υποχείριο σιγά-σιγά να γίνεις.

Θάμαι ο καλός φίλος σου. Αλλά σε κάθε βήμα,
θα σε πιέζω ασφυκτικά. Θα 'σαι δικό μου θύμα!

Αφού πλέον δε θα μπορείς καθόλου ν' αντιδράσεις,
τότε θα είν' η ώρα σου στο διάολο να φθάσεις.

Με το δικό μου τρόπο εγώ θα ορίζω τη ζωή σου,
να μην μπορεί άλλος κανείς άκρη να βρεί μαζί σου.

Θα ζεις μέσα σε κόλαση άθλιας απελπισίας,
πιστεύοντας πως είμαι γώ μοναδικός Μεσίας.

Αγάπες με Εκτίμηση. Σχέσεις Εμπιστοσύνης.
Με ψεύτικα χαμόγελα και λόγια καλωσύνης.

Αυτό το σκληρό βάσανο είναι πικρή παιδεία
που εγκλωβίζει τη ζωή. Απάτη και αηδία.

Σού τάζουνε, σού δίνουνε αγάπη με το γάντι
γιά να μπορούνε εύκολα να σού βγάζουν το μάτι.

Ενέσεις είναι όλα αυτά για συνεταιρισμό.
Δουλειά είναι ή Έρωτας, πας για αφανισμό.

Τ' αποκορύφωμα θα δεις αν είναι εργοδότης.
Φίλος ποτέ δεν πιάνεται. Είν' απαρχής προδότης.

Πρέπει να βρείς τη δύναμη να διώξεις την κατάρα,
αλλιώς η ίδια σου η ζωή δεν θ' αξίζει πεντάρα.

Γεώργιος Βελλιανίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: