Κυριακή, Αυγούστου 21, 2011

Άσπλαχνες υποχρεώσεις


Άσπλαχνες υποχρεώσεις
καπηλεύονται τις σκέψεις μου
ανελιππώς κι αδιαλλείπτως
κι ασύστολα φορολογούν
το χρόνο μου
με υψηλό συντελεστή,
κι από το πρώτο δευτερόλεπτο
μάλιστα- οι άκαρδες.

Ιερόσυλες ανάγκες
βεβηλώνουν
το ιερό της καρδιάς
τολμώντας να φορολογήσουν
ακόμη και το αίμα μου.

Προδοτικές μέρες
εισβάλλουν κατά κύματα
στην επικράτεια του χρόνου μου
γλυκοκοιτάζοντας ακόμη
και το ζωτικό χώρο
της ψυχής μου.

Κι είναι τότε που
γονατίζει η προσευχή μου
και βομβαρδίζει κατά ριπάς
τον Χριστό με τον πόνο
της πολιορκημένης ψυχής,
το στόμιο της καρδιάς
ανοίγοντας, με λίγο Φως
να τη γεμίσει Λευτεριάς.

Βασίλης Μ. Κομπορόζος

Κάντε κλικ εδώ για να αγοράσετε βιβλία του κου. Βασίλη Κομπορόζου μέσω της ιστοσελίδας perizitito.gr.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε ένα ενδιαφέρον αφιέρωμα για τον κο. Βασίλη Κομπορόζο στο διαδίκτυο.

Verse Monkey logo

Δεν υπάρχουν σχόλια: