Κυριακή, Αυγούστου 28, 2011

Προμηθέας που μονολογεί


Κάθε μέρα στα Τάρταρα
του κόσμου να δένομαι
απ’ τα είδωλα της ματαιότητας,
και να προκαλώ
πλυμένος στη γνώση και το βίωμα
τον αετό το σηκώτι να μού φάει
γιατί η ψυχή μου
ραμφίζει δρόμους
μέσα από τα κακοτράχαλα
μονοπάτια της υπομονής
στάλες για να βρει Αιωνιότητας.
Κι είμαι γώ ο Ηρακλής
που με λευτερώνει
γυρίζοντας και το άλλο μάγουλο
στον εχθρό
γιατί τα δεσμά του φόβου
τα έχω λιώσει
στα κρυμμένα μου χυτήρια.

Αχ, θυσία που θέλω να γράψω
στα πεζοδρόμια της ανθρωπότητας
ένα μικρό φτερό να βάλω
κι εγώ στο πλάσμα κείνο
που πλάστηκε για να πετάει
μα επέλεξε
τη βαρύτητα του χώματος!

Βασίλης Μ. Κομπορόζος

Κάντε κλικ εδώ για να αγοράσετε βιβλία του κου. Βασίλη Κομπορόζου μέσω της ιστοσελίδας perizitito.gr.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε ένα ενδιαφέρον αφιέρωμα για τον κο. Βασίλη Κομπορόζο στο διαδίκτυο.

Verse Monkey logo

Δεν υπάρχουν σχόλια: