Κυριακή, Αυγούστου 21, 2011

Συμπυκνωμένη ανασφάλεια


Κάθε που νυχτώνει
περπατώ ξυπόλητος
στα ερείπια βαυκαλίστρας μέρας.
Έρημος
στην πολίχνη αυτή
τη χτισμένη με χρόνο.
Περιδεής
ματώνω τα άκρα μου
γαντζωμένος σε τοίχους αιθαλομίχλης.
Γλοιώδεις πόθοι ξεγλιστρούν
απ' τα ραγισμένα μάτια μου.
Αναπολώ
τα υπέρθερμα χάδια
που βγαίναν απ' τις καμινάδες
των πέτρινων συμπερασμάτων.
Κι έτσι
με ξαναζεσταμένα νανουρίσματα
αποκοιμίζω την έλλειψη
σε στρώματα εκταφιασμένης αντίληψης.
Μα δεν αρκεί.
Στα ξέσκεπα χαμώγεια της χαράς
ξαποσταίνω
και προετοιμάζω το επόμενο όνειρο.
Είναι λέει
η κατάλληλη εποχή
για τη συγκομιδή δακρύων
στην ανεμοσπαρμένη
νεκρώσιμη χωροταξία μου.

Γρηγόρης Κονιδάρης

Verse Monkey logo

1 σχόλιο:

P. T. είπε...

Ο κ. Γρηγόρης Κονιδάρης, εκτός από εξαίρετος μουσικός, είναι και αξιολογότατος ποιητής! Σε ευχαριστώ, Γρηγόρη, για τη συνεργασία και τη μελοποίηση ποιημάτων μου. Με τιμά που ασχολείσαι με το έργο μου και αντιλαμβανόμενος τη δική σου λογοτεχνική αξία η τιμή αυτή για μένα γίνεται ακόμα μεγαλύτερη.

Παναγιώτης Θ. Τουμάσης