Τρίτη, Ιουλίου 05, 2011

Ο Προμηθέας στον Αετό


Έλα, φάε το συκώτι μου, αετέ
έλα, στο προσφέρω εγώ,
το ’βγαλα με τα ίδια μου τα χέρια
σπονδή σε σένα.
Έλα, δάγκωσέ το,
δάγκωσε λεύτερα
γιατί εγώ είμαι δεσμώτης.
Έλα, τη λέξη «φόβος»
την πέταξα στο έρεβος της λήθης,
όταν έδωσα την ψυχή μου
δώρο στους ανθρώπους
κρυφά απ' το Κράτος και τη Βία του.

Έλα, αετέ,
να γίνουμε φίλοι,
εγώ θα σου δίνω φαΐ
κι εσύ θα μου λες τα νέα
των Ολύμπιων που νομίζουν
πως είναι και θεοί.

Έλα, μη με φοβάσαι
εγώ είμαι ο δεσμώτης
κι εσύ ο ελεύθερος.

Α, για μένα μην ανησυχείς,
εγώ ο ίδιος προσάναμμα
θα πέσω στον κεραυνό του
άστρο να γίνω και να λάμπω

κι άλλωστε τα άστρα
λάμπουν περισσότερο
στο σκοτεινότερο ουρανό.

Βασίλης Κομπορόζος

Κάντε κλικ εδώ για να αγοράσετε βιβλία του κου. Βασίλη Κομπορόζου μέσω της ιστοσελίδας perizitito.gr.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε ένα ενδιαφέρον αφιέρωμα για τον κο. Βασίλη Κομπορόζο στο διαδίκτυο.

Verse Monkey logo

Δεν υπάρχουν σχόλια: